Wednesday 9 August 2017

Filled Under:

TOLONG JANGAN BAWA ANAK D@RA ANDA KE TAMAN TEMA S***** . 16 Gadiss Suntii Telah DISAHKAN HAMIL Selepas Mandi di sini...






















    Gadis Hamil Gara-gara Berenang Dalam Kolam | Kecoh apabila seorang remaja perempuan berusia 13 tahun telah hamil walaupun belum berkahwin. Jangan salah faham, remaja perempuan berkenaan tidak melakukan hubungan seks di luar nikah.

    Habis tu?

    Awalnya, gadis tersebut dikatakan pergi bercuti di sebuah hotel yang mempunyai kolam renang di Mesir. Pulang dari situ, gadis tersebut terkejut apabila mendapati dirinya telah hamil.

    Keluarganya bertambah terkejut apabila mendengar khabar seorang gadis dari Jerman turut hamil selepas berenang di sebuah kolam mandi.

    Mereka mengesyaki, ada lelaki yang tidak bertanggungjawab telah memancutkan spermanya ke adalam kolam tersebut.

    Doktor yang merawat remaja perempuan itu tidak menolak kemungkinan tersebut. Doktor tersebut menambah, jika suhu air dalam kolam itu mencapai 30 darjah Celcius, ianya adalah tepat untuk sel sperma bertahan untuk hidup. Dan jika sperma berkenaan berjaya memasuki tubuh remaja berkenaan yang kebetulan mengalami waktu subur, maka tidak mustahil beliau boleh hamil tanpa bersetubuh.

    Namun begitu, kaum wanita tidak perlu risau kerana sperma di dalam kolam mandi hanya mampu bertahan selama satu jam sahaja kerana kalorin. Oleh yang demikinan, tidak ramai wanita yang akan hamil di dalam kolam renang. 




    0 comments:

    Post a Comment