Sunday 13 August 2017

Filled Under:

AKHIRNYA, Isteri Hafiz Hamidun BUKA MULUT Cerita Hal Sebenar Sehingga MENGEJUTKAN Suaminya Sendiri !. Ish. Sayu Ja bila Tengok Wajah Hafiz Hamidun. KASIHAN sangat..

    Setelah memaklumkan akan memberi penjelasan tentang perkahwinannya dengan Joy Revfa, Abang Nara mendapati Hafiz Hamidun telah membuang kesemua gambarnya bersama isterinya itu daripada laman sosial Instagram. Kalau tak silap Abang Nara, pembuangan ini baru sahaja berlaku kerana pagi tadi masih ada lagi gambar mereka berdua. Tup-tup petang ini dah tak ada.

    Sudah tentu Hafiz mempunyai sebabnya tersendiri untuk melalukan perkara ini. Namun sudah tentu ini sedikit sebanyak menimbulkan spekulasi tentang status perkahwinan mereka. Sayang rasanya jika perkahwinan yang masih terlalu muda berakhir dengan perpisahan. Kita sama-sama doakan agar Hafiz dan Joy dapat berbincang dan bersepakat untuk mengatasi apa jua masalah yang timbul. Bak kata pepatah, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri.

    Sesibuk mana pun kita mengejar kerjaya, tanggungjawab sebagai seorang suami dan seorang isteri tidak boleh dilupakan. Cari duit cari duit juga, perkahwinan itu harus dijaga agar sentiasa kekal segar, ceria dan mesra. Jangan abaikan tanggungjawab hanya kerana sibuk bekerja. Tak gitu? Apa pula pendapat anda? 

    Apa-apa pun, sama-samalah kita nantikan penjelasan daripada penyanyi popular ini. Buat masa ini, kita doakan yang terbaik untuk pasangan ini.


    Antara lain, lirik lagu itu berbunyi: “Ku keliru, jujur aku katakan aku keliru, sejak pertama kali kita bertemu, ku fikir ku tahu apa yang ku mahu.” Video berkenaan diiringi dengan status berbaur sedih, ‘Seharusnya…lebih baik bersabar dari terburu-buru dan terus keliru..‘ Diminta memberi penjelasan tentang status perkahwinannya, Joy Revfa menjawab:-
    Saya tidak mahu komen panjang. Ramai yang sudah tanya (berkenaan masalah rumah tangga). Kalau nak cakap mengenai bahagia, semua orang inginkan kebahagiaan. Cuma kerjaya masing-masing membuatkan kami terlalu sibuk. Saya mahukan keluarga bahagia, tetapi apakan daya




    0 comments:

    Post a Comment